שלוםֲ רציתי לדעת למה יש בלוח שעונים ברכב אדים !!?? הרכב מסוג ניסן טידה 2008 ולפני חודש שמתי לב שמת

By Sagi / 07/05/2014 / / No Comments

שלום רב יאיר שלום, עופר ,מנהל מחלקת חשמל/מיזוג בהילוך שישי יפו, מנסה להתקשר איתך ולא מצליח להשיג אותך. אנא צור איתו קשר לטלפון- 057-7530071 בברכה, צוות הילוך שישי 1700-700-669

לפרטים נוספים

שלום יש לי ניסאן טראנו 2005 3000 אוטומט 120000 ק״מ הוא במצב חדש..פתאום הפסיק לסחוב בבדיקה במחשב לא מ

By Sagi / 25/03/2014 / / No Comments

היי קאסם, לעיתים בדיקת המחשב הפשוטה (סריקת תקלות) לא מתריעה על תקלה אך עדיין ישנה תקלה בפרמטרים של הרכב ובנתוני הרכב. ישנו צורך בבדיקה מכנית של הרכב ובבדיקת נתוני תפקוד טורבו ומערכת הזרקה ע"י מחושב יעודי , נתוני יצרן ואיש דיאגנוסטיקה. אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לאבחון התקלה תודה

לפרטים נוספים

כאשר פןנים שמאלה בככר הרכב ישנה בעיה עם אספקת הדלק למנוע עד כדי דימום המנוע אך אם מכבים את המנוע

By Sagi / 14/03/2014 / / No Comments

היי מרטין, יתכן וישנו כשל במשאבת דלק שעובדת לסירוגין. על מנת לאבחן בוודאות את התקלה, אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואיתור מדויק של התקלה ע"י איש מקצוע. בנוסף, למרכזי השירות המורשים מחשוב יעודי , תוכנות וציוד דיאגנוסטיקה המשמש לצורך איתור ואבחון תקלות בדגם ספציפי זה. תודה

לפרטים נוספים

איזה שמן מנוע מתאים לניסאן טידה 2009?

By Sagi / 10/03/2014 / / No Comments

השמן המומלץ הוא סינטטי מלא 5W30

לפרטים נוספים

אני מתלבט בין 2 המכוניות הנ"ל. ברור שאת הרנו אפשר להשיג במחיר נמוך משמעותי והיא יותר מרווחת. נשאלה ה

By Sagi / 24/02/2014 / / No Comments

היי רונן, מבחינת המחיר, הנוחות והיציבות על הכביש, גם לדעתי הקולאוס יותר נוחה. מבחינת ביקוש בשוק וכמות הרכבים על הכביש, אין ספק כי הקשקאי יותר פופולרית. תוכל למצוא דעות לכאן ולכאן מאחר ולשני הרכבים מנועים דומים מאוד מבחינת כל הפרמטרים , לשניהם שרשרת טיימינג (אין צורך להחליפה אלא אם כן היא תקולה וזה נדיר). מבחינת […]

לפרטים נוספים

שלום רב ברשותי ניסן גוק 2011 אסנטה. איזה נוזל קירור עליי לשים ברכב זה (והיכן קונים פרט למקורי) ואיז

By Sagi / 09/02/2014 / / No Comments

נוזל קרור ושמן המומלץ לדגם רכבך הינו ספציפי לדגם רכב ומומלץ לרוכשו ממרכזי שירות יבואן בלבד. לא מספיק שהשמן יהיה סינטי מלא אלא ישנה רמת צמיגות מסויימת ורכיבים ופרמטרים נוספים לשמן ולנוזל קרור ולכן מומלץ לרוכשו במרכז שירות מורשה הרוכש שמנים מתאימים לכל דגם. תודה רבה

לפרטים נוספים

By Sagi / 09/02/2014 / / No Comments

היי יהודה, באמת ברוב המקרים, החלפת תושבת (מקורית בלבד), פותרת את עניין הויברציה. במידה והוחלפה תושבת מקורית ולא נפתרה הבעיה, אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי (יפו או באר יעקב) לצורך בדיקת שאר התושבות ולצורך אבחון מדוייק של התקלה- תתכן תקלה שאינה קשורה לרכיב מכני אלא דווקא לרכיב חשמלי אך הנושא […]

לפרטים נוספים

ניסאן אלמרה 2006 1.8היתה לי נפילת טורים עד כדי כיבוי הרכב בנסיעה ונדלקה נורת תקלה כללית הנעתי ונ

By Sagi / 31/01/2014 / / No Comments

היי אהרון, ישנו צורך לבצע את בדיקת המחשב והאיפוס בצורה מקצועית ועם תוכנה יעודית. . נתקלנו במקרים דומים בהם פשוט האיפוס לא נעשה בצורה תקינה ולכן התרחשו התופעות עליהן אתה מדבר. במידה ותקלה ממשיכה ובמידה ובוצע איפוס בצורה תקינה, תתכן תקלה פנימית בבית מצערת או באחד החיישנים ( חיישני הצתה, מד כמות אויר). אמליץ לך […]

לפרטים נוספים

שלום רב, היום הבחנתי בנזילת סולר שיש לי.. אחרי ביקור במוסך אמר לי הבחור שזה כניראה במשאבה.. השאלה של

By Sagi / 26/01/2014 / / No Comments

אכן תתכן תקלה במשאבת הזרקה, מינסיון הפתרון נעוץ בשיפוץ מושלם של המשאבה. ישנם דגמים עם משאבה חשמלית וישנם עם משאבה מכנית. אמליץ לך לבצע את התיקון והאבחון המדוייק כולל בד' מחשב ואבחון תקלה לפי נוהל יצרן במרכז שירות מורשה יבואן.

לפרטים נוספים

רציתי לדעת בבקשה איפה נימצא פילטר דלק בניסאן מקסימה שנת 2001. איזה שמן גיר צריך . בתו

By Sagi / 24/01/2014 / / No Comments

פילטר דלק נמצא בתא מנוע בין המנוע לקיר אש. לא פשוט להחלפה (קשה להגיע אליו)- אמליץ לך לבצע את ההחלפה במרכז שירות מורשה יבואן שמן הגיר בדגם זה הינו מסוג dextrin 3

לפרטים נוספים